Friday, January 30, 2009

uh. malas nk layan ! marah ni !


nak melepas kn kemarahan disini ! huh, babi babi ! ishhh. ni nak angin la kn ? huh.
punya laa aku ingt kau kt rumah. rupa ye kau keluar ? heh. ta kan la benda tak bagitahu weyhh.
bapak hangin gle ! ntah ng spe kuar pun tataw la kn ? huh. ishh. lantak kau la.
aku tengah panas ng kau nih ! ta da laa. taw laa hp xda bteri pe slh yee.
guna hp spe spe. bgtaw laa. babi sialan pe kn ? huh.

tolong laa. aku bukan ank patung kau laa. huh. ishh. aku bnci laa.
geram kau taw tak ? lau la ada depan mata ni memag da kena dahh,
mampos kau laa. nak wat pe ! ta kuasa aku nak cakap. nak marah !
sumpah aku bengang gila !!!!!

1 comments:

mynameisumair said...

chill man chill. i mean girl.

weh. weh. aku dah link kan blog ko kat blog aku. baik ko link kan blog aku kat blog ko. paham?