Sunday, May 24, 2009



semalam aku tidak dapat tidur sampai la pukul bpe tah.
tapi semalam dalam pukul 2 mcm tu laa. aku tengok tv.
disebalik takbir cerita syurga cinta. hehe.
semalam aku tengok bagaimana dorang melakokan cerita ini.
sumpah gle kelakar aku tengok. dengan ada ye budak kecik ini. nama
HAZIQ yang dalam rancangan tom tom bak.

haa. hari tuh aku plan ng LIL dan KAWAN KAWAN KU yg len.
tp apa kn daya hari yg kteowg nk tgk tuh
hari jumaat, heh. rancang nak tgk kul 2.30.
sekali plan tak jadi. kerna ada sebab sebab yang tertentu. heh.

harituh aku ada bagi tahu pacar ku. whoaa. pacar ? hehe.
aku ingin tgk cerita ini, die pun cakap laaa.
yelaa. nnti kte tgk. heh, nnti tu aku xtaw la ble.
tungguuuu je la kn ? kn ?

spe yang dah tgk cerita ni. diam ok. jangan korang nak berlagak cerita ok.
nnti buat aku sakit hati jee ! HAHA.

huwaa,, aku nak tgk. jum la weyhhh :p

2 comments:

faraOfafa said...

hahaha dah tengok ! :D

AFIsepet said...

dah tengok.
3 dari 5